Časté dotazy

V tom případě využijte služeb naší technické podpory na telefonním čísle +420 543 423 540, kde Vám každý všední den od 8. do 17. hodiny rádi pomohou. Můžete nám také napsat na adresu eet@sonet.cz.

Ano, ve webové aplikaci je u každé účtenky uvedeno, zda se jedná o EET účtenku.

Své transakce naleznete ve webové aplikaci, kde je taktéž můžete filtrovat prostřednictvím velkého množství parametrů jako je den provedení transakce či její minimální a maximální částka.

Účtenky tisknout nemusíte, prostřednictvím SONETpokladny můžete účtenky zákazníkům zasílat přes e-mail či SMS zprávu. Toto nastavení provedete v aplikaci.

Tuto záležitost naleznete podrobněji v uživatelské přírucce, kterou obdržíte spolu se plnou verzí aplikace.

SONETpokladna podporuje prodej prostřednictvím hotovosti, platební karty a jejich kombinace. Účtenky poté můžete tisknout přes připojený Wi-Fi i IP platební terminál nebo Bluetooth tiskárnu.

Právě pro tyto účely jsme pro Vás nachystali prototyp aplikace, který si můžete zdarma stáhnout a nainstalovat do svého mobilního zařízení. Plnou verzi aplikace tak můžete objednat až po vlastním vyzkoušení aplikace.

Ne, balíček obsahuje obě aplikace, není nutné dokupovat žádná další rozšíření.

Po objednání si aplikaci jednoduše stáhnete z obchodu Google Play. Do mobilní aplikace se přihlásíte údaji, které obdržíte na svou e-mailovou adresu.

Po objednání obdržíte na svou e-mailovou adresu přihlašovací údaje do prostředí SONET Portálu, kde webovou aplikaci naleznete.

Mobilní aplikace SONETPokladna je kompatibilní se zařízeními s operačním systémem Android ve verzi 5.0 a vyšší (verzi systému Android lze najít v nastavení zařízení). Mobilní zařízení lze propojit s libovolnou tiskárnou pomocí technologie Bluetooth, doporučujeme např. tiskárny Cashino PTP-II Bluetooth či Xprinter C260-H.

Pro používání webové aplikace postačí běžný webový prohlížeč ve své aktuální verzi.

Propojení s platebním terminálem je podporováno pro terminály s terminálovou aplikací od společnost Sonet. Podporované modely jsou:

  • Ingenico iCT220 IP, iWl 228 wifi
  • Spire SPc50 IP, SPw60 wifi, SPg7 wifi

Pro jeden uživatelský účet je potřeba jedna licence. Aplikace je navržena tak, že jeden uživatelský účet lze používat maximálně na jednom zařízení. Máte-li dvě a více zařízení, můžete se přihlašovat libovolně s podmínkou, že právě a pouze jedno zařízení bude aktivní v režimu pokladny (bude umožňovat účtování apod.). Máte-li více prodejen nebo potřebujete využívat více zařízení najednou, je nutné zakoupit dvě a více licencí.

Load More

Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli žádanou odpověď, pošlete nám svůj dotaz a my Vám odpovíme v co nejkratším termínu.